szerda, június 25

Második nap

Tegnap megnyitottunk.

Köszönjük mindenkinek, aki eljött, sajnos mindenki be sem fért, olyan sokan voltatok, remélem, ez most már mindig így lesz!

Ma pedig a folytatás.
A mai szakácsotok a Patyi lesz és én, Dezső.

Voltam már vásárolni, és nagyon szép tengeri süllőkkel találkoztam, már a hűtőben várják az estét.
Ha ti is úgy akarjátok, átkerülnek a sütőbe, majd a tányérotokra. Egy jó mártás mindenképpen lesz hozzá, és hogy rizs vagy polenta, ezt még estig kitalálom.
A hideg uborkaleves marad mára is, és gombás előétel is lesz, a nagy melegben ezek igen jól esnek!
Csinálunk még tésztát nyári zöldségekkel, cukkini, zeller azt hiszem, mindenképpen lesz benne, csirkemell pedig akkor, ha kéritek. Frissen sülnek majd a zöldségek és a hús is egy wokban, majd le lesznek öntve zöldfűszerrel kevert tejföllel, és az egész megy rá a tésztára.
A hátszín marad az étlapon, azoban ma hideg hátszín lesz, és Patyi varázsol hozzá vörösboros-vargányás mártást, valószínűleg újkrumplival lesz körítve, ez utóbbi még a piacon van, hamarosan elugrom azért is.
A desszert pedig meggyes sütemény, ezt is Patyi fogja készíteni, csodás sodrófás tésztát ígért hozzá, én biztos meg fogom kóstolni!

Ma is vár rátok a két mai szakács, a sok finom étel és ital!

1 megjegyzés:

art3mis írta...

miért is nem ott vagyok most???